امکانات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR (بخش اول)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تازه ترین اخبار لوازم خانگی را در وبگاه جامع لوازم خانگی مطالعه نمایید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 21
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 69
:: بازدید سال : 119
:: بازدید کلی : 6283

RSS

Powered By
loxblog.Com

تازه ترین اخبار لوازم خانگی را در وبگاه جامع لوازم خانگی مطالعه نمایید

امکانات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR (بخش اول)
دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت 2:19 | بازدید : 139 | نوشته ‌شده به دست Red Queen | ( نظرات )

در این مدل می‌توان از پودر یا قرص‌های مخصوص ماشین ظرف‌شویی استفاده کرد. صدای بسیار کم دستگاه اصلا آزاردهنده نیست و ظروف به‌آرامی ولی با کیفیت بالا شسته می‌شوند. قابلیت انتخاب دمای شست‌وشو و برنامه‌ها توسط پیچ تنظیم جلوی دستگاه انجام می‌شود. باز شدن در مانند تمام ماشین‌های ظرف‌شویی از بالا به پایین است و وجود واشرها و عایق‌بندی‌های مناسب، مانع هر گونه نشت آب می‌شود. در ادامه تلاش شده تا بتوان اطلاعاتی مناسب در مورد مشخصات اصلی و مهم مدل «SKS62E28IR» این شرکت ارائه کرد.

طراحی و ساخت

این ماشین ظرفشویی در گروه ماشین‌های رومیزی دسته‌بندی می‌شود. ماشین‌ ظرفشویی‌های رومیزی به دلیل گنجایش کم و ابعاد کوچک به نسبت ماشین‌های توکار و مبله برای استفاده‌ی افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند یا خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب خواهند بود. این دستگاه باید روی پیشخوان کابینت قرار بگیرد و بهتر است تا قبل از خرید نسبت به تحمل وزن دستگاه بر روی کابینت خود اطمینان حاصل نمایید.

مصرف انرژی

این ماشین ظرفشویی بوش توانسته براساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه +A را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و براساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده +++A جای می‌گیرد که این محصول فاصله‌ای دو پله‌ای با این رده دارد که البته باز هم میزان مناسبی است. در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی بهینه‌ای دارد که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بهتری در مصرف برق داشت.

استفاده از حداقل آب ممکن برای شستشو

برای صرفه‌جویی در میزان مصرف آب این دستگاه، بوش برای آن از سنسور Aqua Sensor استفاده کرده است. این سنسور با تشخیص میزان کثیفی، غذا و روغن و چربی در آب دستگاه پس از آب‌کشی مشخص می‌کند که آیا نیاز به شستشو و آب‌کشی مجدد وجود دارد یا خیر و در صورت نیاز تا زمان تمیز شدن کامل ظروف چرخه شستشو را ادامه می‌دهد. سنسور Load Sensor هم که کار تشخیص میزان ظروف داخل دستگاه را بر عهده دارد، براساس میزان و تعداد ظروف داخل دستگاه میزان آب ورودی برای آب‌کشی را تعیین می‌کند که در نتیجه مصرف بهینه و مناسب انرژی و آب را در پی دارد.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی رومیزی , ماشین ظرفشویی رومیزی بوش , ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR , بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی , ماشین ظرفشویی 6 نفره بوش ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: